Sputnik: Schweiz känns som något gamla gubbar som gett upp NHL håller på med (Auston Matthews undantaget). Vända hem till SHL bygga på sig fysiskt och psykiskt och sedan ta sats mot NHL igen är väl mer rimligt för en 24 åring.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
(Auston Matthews undantaget). Vända hem till SHL bygga på sig fysiskt och psykiskt och sedan ta sats mot NHL igen är väl mer rimligt för en 24 åring.