1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2354473

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Kommer i slutet men egentligen inget mer matnyttigt än att om det så blir att han inte får nåt kontrakt i NHL så måste det bara lösas. Dock är ju mer eller mindre hela Europa beredd att signa honom. Det är upp till JD, personligen tror jag någon av de andra 31 klubbarna fångar upp honom i NHL. Som så många andra ser man ju helst att han kommer hem men unnar honom lika gärna en chans till att få leva sin dröm.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Fredde0152: Klart att Dahlén vore en spetsspelare i SHL men vore märkligt om han lämnade NHL efter den klart godkända fjolårssäsongen. Det bästa för hans karriär vore ju att fortsätta utvecklas i NHL, frågan är väl hur kräsen han är med klubbvalet där borta.

Sv: Apropå nånting...
Fredde0152: spelades väl in för 3 veckor sedan?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.