1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2355360

Sv: Apropå nånting...
{9566}: ja känns lite märkligt att han skulle ha bestämt sig för Timrå redan nu, möjligen mer sannolikt om han inte blir erbjuden något i NHL. Han vet ju att han alltid är välkommen i Timrå och att det troligen finns ekonomisk lösning om det blir så. Jag väljer att inte tro på något tills han är helt klar och står ombytt och redo när säsongen börjar!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
nila: kan ju finnas NHL klausuler... om han nu bestämt sig för TIK

Sv: Apropå nånting...
nila: Elefalk, Jontes agent gick väl på semester precis. Får hoppas det innebär att de fixade kontrakt med Timrå innan dess då..

Men det känns ju aningen långsökt då NHL lagen ännu har platser att fylla. Nu är ju Jonte förvisso lite unik i sina vägval. Har han för stunden tröttnat på NHL livet så kan han ju redan bestämt sig för för SHL spel med Timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...