nila: Elefalk, Jontes agent gick väl på semester precis. Får hoppas det innebär att de fixade kontrakt med Timrå innan dess då..
Men det känns ju aningen långsökt då NHL lagen ännu har platser att fylla. Nu är ju Jonte förvisso lite unik i sina vägval. Har han för stunden tröttnat på NHL livet så kan han ju redan bestämt sig för för SHL spel med Timrå.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men det känns ju aningen långsökt då NHL lagen ännu har platser att fylla. Nu är ju Jonte förvisso lite unik i sina vägval. Har han för stunden tröttnat på NHL livet så kan han ju redan bestämt sig för för SHL spel med Timrå.