+ 11
Inlägg: 2356524
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Knylan: Det är uppenbarligen skillnad på lag och lag. När vi får ett gäng bra hemvändare så nosar vi knappt på slutspelet enligt experterna men när nykomlingen och fd storlaget HV får några bra hemvändare så är man helt plötsligt top-3-status.
Må alla dessa artiklar hängas upp i omklädningsrummet som tändvätska att bevisa att vi är bättre än dom tror....... bredvid en piltavla med bilder på Wennerholm och Ros
Må alla dessa artiklar hängas upp i omklädningsrummet som tändvätska att bevisa att vi är bättre än dom tror....... bredvid en piltavla med bilder på Wennerholm och Ros
+ 9
”HV är HV”, ja. Men det vore sensationellt om de mäktar med något dylikt. Ett brott mot den tyngdlag som gjort gällande att jämnhet är det som särskiljer de bästa och sämsta lagen, den jämnhet som krävs för att nå +90 pinnar.
Inte heller supernykomlingen HV lär helt undkomma de barnsjukdomar samtliga av alla tidigare nykomlingar fått dras med och som år efter år placerat lagen i botten av tabellen. Även om de värvat på rejält står de ändå för en mer omfattande omställningsprocess än något annat lag i ligan.