Jimmy: Jävla bra passande namn du kom med ! Det skall vara enkelt , annars hänger inga med. Men det verkart vara svårt att förstå det för vissa att vanans makt är störst och nymodigheter gör att folk inte ställer upp. Är det någon som kommer ihåg när HV tog SM-Guld ? Då stog HVs klack och bara skrek HV Hv i 3 perioder. Det var skit ´mäktigt i TV sändningen och hur dom orkade ? Men det var ett massivt Ljudtryck genom hela matchen. Då kunde man inte undgå vilka som van supporter matchen , för något anna´t ljud trängde inte genom HV klackens HV Hv
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det skall vara enkelt , annars hänger inga med. Men det verkart vara svårt att förstå det för vissa att vanans makt är störst och nymodigheter gör att folk inte ställer upp.
Är det någon som kommer ihåg när HV tog SM-Guld ?
Då stog HVs klack och bara skrek HV Hv i 3 perioder. Det var skit ´mäktigt i TV sändningen och hur dom orkade ? Men det var ett massivt Ljudtryck genom hela matchen.
Då kunde man inte undgå vilka som van supporter matchen , för något anna´t ljud trängde inte genom HV klackens HV Hv