Helg Ernest: Sjöng du med? ( c : Nya låten är väl en kul grej, typ före match och i pauser. Klart för lång och krånglig som "hejaramsa"! Dock ganska mäktigt i Luleå, då bandet som spelade där i pauserna, kompade oss till den låten!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nya låten är väl en kul grej, typ före match och i pauser. Klart för lång och krånglig som "hejaramsa"! Dock ganska mäktigt i Luleå, då bandet som spelade där i pauserna, kompade oss till den låten!