{297}: Att vi har gästspelare på ispremiären är väl inget nytt? Hållander har ju kontrakt redan så han kan vi ju skriva av. För mig både Wedda och Emil.P gästspelat på premiär förut? Det som gör att jag känner att folk hypat upp det hela med att Jonte kommer vara med på premiären. Nu kanske det blir en presentation, vem vet. Men jag tvivlar starkt på det.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer