Dream Team: Jo, men det är farligt tyst i hallen ? Låter ju inte direkt som om 5500 skulle sjunga den precis snarare Den som står mitt på plan bara . Tänk vad snopen alla skulle bli om hela klacken sjön nationalsången och överröstade den på mitten ?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Låter ju inte direkt som om 5500 skulle sjunga den precis snarare Den som står mitt på plan bara .
Tänk vad snopen alla skulle bli om hela klacken sjön nationalsången och överröstade den på mitten ?