1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 235810

Sv: Klacken
Dream Team: Jag kommer ihåg att han vart någon ES förste målvakt och spelade då som 16 åring i A-truppen i Ånge
Så det var ju skit kul och komma dit och spela och man fick höra att det va A-lags målvakten som stod.
Just dörför sattsade jag väll lite extra för han var ju lite diva mässig . Han flög nog iallafall 3-4 meter ( c : För han studsade upp och kom efter mig för jag fortsatte efter pucken sen.
Vilket rabalder det blev när han kom dundrande med spaden i högsta hugg och viftade .Ett roligt idrotts minne ( c :

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer