Starostenko:PP har ju dock Freddan flertal ggr påpekat han inte petat i så mycket? Alltså mest upp tilll spelarna själva att styra. Det går ju inte ubdvika att Dahlén var en stor faktor till det fruktsamma PP spelet i HA och att vi på nått sätt fick ihop just PP spelet förra säsongen med Rattie som point. Jag är inte jätteövertygad om att Rattie kommer få samma utrymme kommande säsong. Inte tillåtas skjuta 100 skott per match i inte alltid de bästa lägena heller.
Vad gäller nuvarande tränarskonstellation så är jag försiktigt optimistisk. Hade väl gärna sett nått mer spännande namn som sidekick till Ante. Men man får väl ge tränarna en ärlig chans helt klart. Det går ju inte att skylla på att laget inte är tillräckligt bra kommande säsong i allafall.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vad gäller nuvarande tränarskonstellation så är jag försiktigt optimistisk. Hade väl gärna sett nått mer spännande namn som sidekick till Ante. Men man får väl ge tränarna en ärlig chans helt klart. Det går ju inte att skylla på att laget inte är tillräckligt bra kommande säsong i allafall.