1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2359089

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Brynäs kommer fightas kring topp 6. Får vi in Dahlén plus en back så är vi närapå där vi med

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tillåt mig tvivla på det. Med bara en breddback in måste ni ha ligans 14e bästa defensiv. Det kommer man inte topp 6 med.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tror vi är utanför topp 6 dock. Behövs minst en spets till för att nå dit. Timrå och Brynäs kommer göra bra säsongen (ur Brynäs & Timrå ögon sett).
Ni har en offensiv av högsta kvalité och vi står för defensiven av samma kvalité!

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja in med Dahlén och jag är inte en gnutta orolig för att behöva kvala faktiskt.(om vi inte åker på massa skador då vill säga på viktiga spelare)

Men tycker att Brynäs backsida och framförallt målvaktssidan ju är rätt många snäpp bättre än Timrås.
Hoppas att J.J överbevisar en och spikar igen som han trots allt visat stundtals att han kan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.