mikenomad: Tror vi är utanför topp 6 dock. Behövs minst en spets till för att nå dit. Timrå och Brynäs kommer göra bra säsongen (ur Brynäs & Timrå ögon sett). Ni har en offensiv av högsta kvalité och vi står för defensiven av samma kvalité!
mikenomad: Ja in med Dahlén och jag är inte en gnutta orolig för att behöva kvala faktiskt.(om vi inte åker på massa skador då vill säga på viktiga spelare)
Men tycker att Brynäs backsida och framförallt målvaktssidan ju är rätt många snäpp bättre än Timrås. Hoppas att J.J överbevisar en och spikar igen som han trots allt visat stundtals att han kan.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.