+ 3
Inlägg: 2359117
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tigerhjärta: Jo jag är väl en av dem som kliade mig en aning i skallen över valet av Rautio. Men å andra sidan var det nog nödvändigt med en billig lösning för att kunna väha råd med hemvändarna, vi hade jubinte haft rn chans på Dahlén nu ens till exempel.
Ni får se till att spela mycket i anfallszon. Kan tycka att ni borde värvat en mer etablerad första keeper, då hade jag inte varit lika tveksam till er defensiv!