1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2359410

Sv: Apropå nånting...
Rico01: var väl i början på april man la ut något senast? Hoppas man hårdsatsar på Timrå play nu när vi står inför den mest spännande säsongen någonsin, det borde finnas oändligt med uppslag och idéer med så många hemvändare tillbaka och färgstarka profiler i laget. Jag tecknade play då dom lanserade det men slutade prenumerera ganska snart då det aldrig kom ut material. 99 kr/mån så förväntar man sig något nytt, minst varje vecka.

Märks för övrigt att Wedin gått nubbens intervjuskola. Börjar svara på varje fråga med ett ”näää men…”

play.timraik.se/klipp/anton-wedin-vander-hem/

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag tycker man ska skrota Timrå Play och starta en Youtubekanal, man når ut till fler, helt enkelt.

Sv: Apropå nånting...
Jaa… jag vet inte vad man ska säga om vissa frågor på ST till Jennifer.
”Vad är skillnaden på röda och vita träningströjor, är röd mer offensiv och vit mer defensiv?” 🤣🤣

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.