1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2359720

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ja och bara för att rätta mig själv så tror jag inte att det är ett dugg fel på hans attityd men det Sharks sa är ju det du är inne på nu också, man har inte råd att ha den typen av spelare i en tredjelina. Sen att vissa fans av andra lag, som drömmer om att en dag spela i SHL, kallar det lathet eller vekhet, det är ju bara för att det var Dahlén som pissade på dom när vi gick upp i SHL. Inte omöjligt att Dahlén får ett till skott på NHL om han kommer hem till Timrå och gör två säsonger i SHL med bra poängsnitt men det kanske är mer sannolikt att det blir som du säger. Men fatta vad ovärderligt för Timrå om han skulle bli en ”Tommi kallio” eller en ”Joel lundqvist”.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer