1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2360065

Sv: Apropå nånting...
Man kan ömma för Gif-supportrar men herregud, jag säger bara ÖFK! Det var bara typ häromåret de spelade europacup-matcher och bl.a slog Arsenal borta. Drog in 40-50 miljoner på spelarförsäljningar. Jag trodde deras framtid var bländande men Gifpolaren sa som jag säger om IKO: De spelar snart derbyn mot Brunflo igen. Finns ingen kultur. Nu ligger de sist i SE...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Mötte Molinder på snustjorren i Sörberge, gled in med XC60 med snygg Timrå-tallar-logga sponsrad av Bilbolaget. En annan i föreningen glider runt med Volvos elbil XC40. Verkar som bilbolaget sponsrar mer nu än tidigare. Det är även en hel del bilar från Volvo som Teamsters kör runt i.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer