Man kan ömma för Gif-supportrar men herregud, jag säger bara ÖFK! Det var bara typ häromåret de spelade europacup-matcher och bl.a slog Arsenal borta. Drog in 40-50 miljoner på spelarförsäljningar. Jag trodde deras framtid var bländande men Gifpolaren sa som jag säger om IKO: De spelar snart derbyn mot Brunflo igen. Finns ingen kultur. Nu ligger de sist i SE...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer