Inlägg: 2360189
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: vet inte om Larsson spelar. Han var inte på plats igår när han presenterades. Förhoppningsvis är han med och tränar på måndag och på matchen tisdag. Men inget är bekräftat.
Har ni ekonomisk utrymme för Dahlén eller finns det någon stark sponsor som hjälper till om han vänder hem? Har hört sjuka summor som Luleå erbjudit.
Har ni ekonomisk utrymme för Dahlén eller finns det någon stark sponsor som hjälper till om han vänder hem? Har hört sjuka summor som Luleå erbjudit.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: har biljett till Brynäsmatchen i Hudik på tisdag. Var finns truppens tröjnummer? Enligt Torines skulle det vara klart till tisdag. Är kanske dålig att leta på TIK's hemsida.
Spännande att se våra lag känna lite på varandra lite nu på tisdag, spelar Larsson redan då?