{7981}: M Å S T E också in i första eller andrakedja. Annars får han en roll varken han eller laget vill se honom i. D v s han konkurrerar med att var topp 6-forward. Nu vet vi att om han får rätt lekkamrater fixar han det galant, men det är ju inte säkert att de som tar slutliga beslut i NHL-lagen har samma tillit som vi.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Annars får han en roll varken han eller laget vill se honom i.
D v s han konkurrerar med att var topp 6-forward. Nu vet vi att om han får rätt lekkamrater fixar han det galant, men det är ju inte säkert att de som tar slutliga beslut i NHL-lagen har samma tillit som vi.