roger_sundsvall: Som sagt, krydda med Dahlén så ser det oförskämt bra ut för oss. Men även utan grabben, som jag verkligen önskar löser ett NHL-kontrakt ser det lovande ut! Kom ihåg, säsongen är lång, det finns utrymme i varje seriös SHL-Klubb att förstärka under säsongen även om Kimmo i någon ST-intervju sade att ?pengarna är nästan slut?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Som sagt, krydda med Dahlén så ser det oförskämt bra ut för oss. Men även utan grabben, som jag verkligen önskar löser ett NHL-kontrakt ser det lovande ut! Kom ihåg, säsongen är lång, det finns utrymme i varje seriös SHL-Klubb att förstärka under säsongen även om Kimmo i någon ST-intervju sade att ?pengarna är nästan slut?