Ma69us: Skulle tro att de är var en våra f.d. spelare som numera spelar för Hudik. Jesper Wiberg möjligtvis. Han och Dahlén umgås en hel del privat om jag inte är helt ute och cyklar.
Ma69us: var det inte bara en av Brynäs stjärnmålvakter som blev uppskickad på läktaren efter utskåpningen igår då? Jag såg hela deras backbesättning stå och köa utanför synsam i Gävle igår kväll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer