Ma69us: var det inte bara en av Brynäs stjärnmålvakter som blev uppskickad på läktaren efter utskåpningen igår då? Jag såg hela deras backbesättning stå och köa utanför synsam i Gävle igår kväll.
Starten såg lite darrig ut försvarsmässigt när Brynäs fick trycka på. Krutet lär väl läggas på att försvarspelet funkar. Offensivt ger det väl sig ändå tydligen. Jävlar vad Brynäs såg virriga ut.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer