+ 4
Inlägg: 2363174
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: dom enda som tycker modo har ett kanonlag är modolojderna själva. Glader sitter o skrattar nere Tingsryd o tänker hur kan Hinken vara så jävla värdelös. Hinken själv vet att han har gjort ett värdelöst jobb. Toppcentern kommer från Nordamerikas korpserie 😀 En säsong där spelarna bara vällde ut från KHL och ville spela i modo.
+ 3
Nu kryddat med supertalangen Charles DickenS som verkar ha minst lika bra stat som alla andra jänkare i Sverige, enligt forumets statistikexperter. Tänk att just Modo hittade honom...
Och vi får inte glömma den vita hästiska letten som naturligtvis alla klubbar ville ha, men han valde Modo.
Nä, nu hoppas man bara att Kaptenernas kapten, Toby Haddock ska göra en efterlängtad comeback. Som rauk på Gotland menar jag naturligtvis.
Trevlig lördag på er!
Timrå åker ur så ni vet.
Dahlén är eventuellt klar kanske så ni vet.