1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2363174

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tror Modo blir farliga. De har ju kvar alla Superlirare som vek ner sig när de blev tacklade i slutspelet. Som Grannens Grabb Olsson och Not so Tiger Woods.
Nu kryddat med supertalangen Charles DickenS som verkar ha minst lika bra stat som alla andra jänkare i Sverige, enligt forumets statistikexperter. Tänk att just Modo hittade honom...
Och vi får inte glömma den vita hästiska letten som naturligtvis alla klubbar ville ha, men han valde Modo.
Nä, nu hoppas man bara att Kaptenernas kapten, Toby Haddock ska göra en efterlängtad comeback. Som rauk på Gotland menar jag naturligtvis.

Trevlig lördag på er!

Timrå åker ur så ni vet.

Dahlén är eventuellt klar kanske så ni vet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: dom enda som tycker modo har ett kanonlag är modolojderna själva. Glader sitter o skrattar nere Tingsryd o tänker hur kan Hinken vara så jävla värdelös. Hinken själv vet att han har gjort ett värdelöst jobb. Toppcentern kommer från Nordamerikas korpserie 😀 En säsong där spelarna bara vällde ut från KHL och ville spela i modo.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Dahlen kommer presenteras i SCA CUPEN.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.