+ 8
Inlägg: 2363181
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Vill tillägga att såna här inlägg är HS storhet. Tack! Det är precis vad det handlar om, att övriga familjemedlemmar ska somna eller nåt så man sådär lite skönt lördagslullig kan nörda loss
+ 7
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Jag kan absolut vara på, möjligen blir det något senare dock. Frugan ser Shreck med yngsta nu, får se hur länge hon är vid medvetande
+ 2
Inte? Ok undra bara.