Det är inte många som bryr sig om JVM 1 i år, tycker lite synd om killarna men dem flesta inväntar ju mellandagsmatcherna närJVM 2 går av stapeln i år. Och fotbolls VM går i Qatar i December 🤷🏼♂️
Fö så har jag hört att Jonte endast väntar in anbud från NHL, annars blir det Timrå. Fråga ogärna om källa för det röjer man ju inte, en liten hint dock om att det nog blir Jonte+Timrå=sant är att timrå avvaktar med att släppa kaptenerna för att slippa förra säsongen cirkus.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.