+ 2
Inlägg: 2363214
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Så. Frugan och yngsta har däckat till nån av Shreckfilmerna, oklart vilken. Tonåringen och jag har sett halva White house down. Nu är det endast jag vaken i huset. Game on game 4 säger jag!
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Jag hoppas verkligen att det här är sista gången man behöver se Montén i båset för Juniorkronorna. Nåt så bedrövligt.
+ 7
Var lite väl naiv här, vi är snart färdig med Populär musik från Vittula (fråga ej varför den filmen). Sen kommer jag bränna igång match 4 😏 Hojta om du är vaken så kan vi analysera målen igen