+ 3
Inlägg: 2366533
Svarskommentarer
Sv: Försäsong 2022
Zäta75: det kanske bara är att jag inte sett så mkt av Halloran än men jag tycker Hartmann ska in i nån av topp 2 kedjorna. Wedin - Hanzl - Hartmann vore spännande.
Sedan har väl i o f s Hartmann bra kemi med Lundin men då Hartmann hela tiden tar steg framåt måste ju detta också belönas med speltid
Sedan har väl i o f s Hartmann bra kemi med Lundin men då Hartmann hela tiden tar steg framåt måste ju detta också belönas med speltid
+ 5
Sv: Försäsong 2022
Zäta75: OM Alvarez kan hitta tillbaka den spelaren han har varit så går han nog in på 12 forwards, tycker även Johansson ska in där. Placerar då Boyce och Walli utanför.
+ 1
Sv: Försäsong 2022
Zäta75:
Håller med om Hartmann, han ser skoningslöst het ut. Om Wedin eller Halloran sviktar det minsta så bör Hartmann spela i 2:a. I-landsproblem.
Håller med om Hartmann, han ser skoningslöst het ut. Om Wedin eller Halloran sviktar det minsta så bör Hartmann spela i 2:a. I-landsproblem.
+ 4
Sv: Försäsong 2022
Zäta75: Det finns ju inte riktigt en 1a och 2a, Wedin - Hanzl - Dahlén är ju också en 1a om dom skulle få kampera ihop..
Hartmann i 3e är ett riktigt styrkebesked, han kommer explodera den här säsongen!
Hoppas verkligen att backen som ska in petar ner Erixon i 4e backpar.
Hartmann i 3e är ett riktigt styrkebesked, han kommer explodera den här säsongen!
Hoppas verkligen att backen som ska in petar ner Erixon i 4e backpar.
+ 1
Sv: Försäsong 2022
Zäta75: Strömqvist? ;)
Annars är jag helt enig, känns inte som man behöver flytta runt på backparen just nu iaf. Kedjorna ser bra ut, känns som man kan göra lite hur som helst i de två toppkedjorna men utgår också från att man använder kedjan man har tränat med. Toppkedjorna i all ära men herregud vad den där tredjekedjan också är fin!
Annars är jag helt enig, känns inte som man behöver flytta runt på backparen just nu iaf. Kedjorna ser bra ut, känns som man kan göra lite hur som helst i de två toppkedjorna men utgår också från att man använder kedjan man har tränat med. Toppkedjorna i all ära men herregud vad den där tredjekedjan också är fin!
+ 2
Mest troligt blir det nog såhär:
Dahlen - Lander -Pettersson (eftersom de tränat ihop)
Wedin - Hanzl - Halloran
Lundin -Andersson - Hartmann
Boyce - Blomqvist - Walli
Extra forwards Johansson och Alvarez
Kommentar: Halloran gjorde det bra ihop med Lander och Pettersson. Men inte flyttar man ner Dahlen i 2a?
Hartmann är het och borde spela i nån av de två första kedjorna tycker jag.. Kör man honom i andra tillsammans med Hanzl och Halloran till Wedin är tillbaka?
Johansson lär starta som första målvakt. Backparen känns givna. När den nya backen kommer är frågan vilken han petar eller om han blir sjunde backupback.
Laleggia - Erixon
Eronen - Svensson
Strömqvist - Stenqvist
Era tankar?