Bragd-Birger: Sanslöst vilket år detta kan bli. man tror banne mig inte att det är sant! Så lycklig och stolt över att vara röd och vit!! Bra jobbat hela föreningen och alla spelare som kommer hem!!! Nu gäller det att VI fyller hallen i varje match och jobbar in segrarna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Så lycklig och stolt över att vara röd och vit!!
Bra jobbat hela föreningen och alla spelare som kommer hem!!!
Nu gäller det att VI fyller hallen i varje match och jobbar in segrarna.
Läktarna i ladan ska GLÖDA som i gamla tider!!!!!
WOW!!!