{9908}: Lyssnade nyss på intervjun med Anton Lander. Börjar gråta när jag hör vilket timråhjärta han har och när han säger att det känns speciellt när de ser på varandra i ögonen i omklädningsrummet innan och under match att de får en speciell känsla och inte behöver säga något utan de förstår varandra ändå. Hur alla brinner för att vinna. Tror denna klubbkänsla som finns på väldigt få ställen kommer att få Timrå att bli väldigt starka som lag i år.
Lander säger att man har som mål att gå till slutspel.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.