1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2368170

Sv: Apropå nånting...
Även fast man redan är i extas efter att Dahlén blev presenterad så vill man sjukt gärna vilja veta vilken back som ska in. Jag tror inte att man väntar till höst innan man värvar. Får jag själv välja så hade backen åtminstone varit här före Leksandsmatchen så det kanske kommer ut nu i dagarna?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Det är ju stopp nu och jo, det ska tydligen väntas. Men Kapanen säger åtminstone att det kommer värvas ifall behov uppstår. Med det är iaf jag någorlunda nöjd eftersom jag hela tiden tänkt att våra topp 6 backar är good enough men att det är numerären som behöver utökas. Då får man utgå från att den gör det den dagen nån av topp 6 går sönder

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Jag tror inte Kimmo säger "just nu avvaktar vi allt" och sedan går ut och värvar en back några dagar senare. Tyvärr kommer vi nog få inleda säsongen med 7 backar.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.