DenRöda: Jag tror inte Kimmo säger "just nu avvaktar vi allt" och sedan går ut och värvar en back några dagar senare. Tyvärr kommer vi nog få inleda säsongen med 7 backar.
dr-nix: Hade helt missat den artikeln igår.. tråkigt om så är fallet, men jävlar då måste Ante fasa in juniorer nu tycker jag. Det har väl aldrig hänt tidigare i Timrå att en juniorback tillslut tagit steget till NHL?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer