dr-nix: Hade helt missat den artikeln igår.. tråkigt om så är fallet, men jävlar då måste Ante fasa in juniorer nu tycker jag. Det har väl aldrig hänt tidigare i Timrå att en juniorback tillslut tagit steget till NHL?
Inlägg: 2368178
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Andreas Borgman.
Körde hockeygym i Timrå, uppe och kände på elitserien sen två säsonger i a-laget, mellanlandning i Västervik, till HV och sen till NHL.
Sebbe Erixon fick också NHL-kontrakt även om han inte spelade någon NHL-match.
Körde hockeygym i Timrå, uppe och kände på elitserien sen två säsonger i a-laget, mellanlandning i Västervik, till HV och sen till NHL.
Sebbe Erixon fick också NHL-kontrakt även om han inte spelade någon NHL-match.
Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Nä backar och målisar är ngt Timrå inte är så bra på att plocka fram från yngre led