Oavsett förstår jag inte riktigt "oron" över att han har dessa klausuler i kontraktet. Även om Timrå haft sista ordet så hade man aldrig stoppat Jonte från att prova lyckan i NHL igen inom dessa fem år, det kan jag fan inte tänka mig. Skulle han ha en out för Schweiz i kontraktet tror jag inte man behöver vara orolig att han lämnar på kanske en tre år för det ändå om det skulle bli av.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Oavsett förstår jag inte riktigt "oron" över att han har dessa klausuler i kontraktet. Även om Timrå haft sista ordet så hade man aldrig stoppat Jonte från att prova lyckan i NHL igen inom dessa fem år, det kan jag fan inte tänka mig. Skulle han ha en out för Schweiz i kontraktet tror jag inte man behöver vara orolig att han lämnar på kanske en tre år för det ändå om det skulle bli av.