Captain Crash: det var med i mitt ursprungliga inlägg, men fokus hamnade inte där utan det började diskuteras annat så försökte styra tillbaks det till mitt största problem med tränarsidan.
Ja men verkligen, kanske är det den rollen som Molinder ska fylla? Det har isf inte kommunicerats utåt vad jag sett och följdfrågan blir då om han har kompetensen som krävs. Som sagt en tydligare satsning på den biten skulle ge oss ett bättre utgångsläge, sen förstår även jag att det handlar om pengar.. :)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ja men verkligen, kanske är det den rollen som Molinder ska fylla? Det har isf inte kommunicerats utåt vad jag sett och följdfrågan blir då om han har kompetensen som krävs. Som sagt en tydligare satsning på den biten skulle ge oss ett bättre utgångsläge, sen förstår även jag att det handlar om pengar.. :)