1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2371801

Sv: Apropå nånting...
Jag har alltid gillat Jörgen Jönsson men jag tror också att han har fel här. Lander kommer att ta alldeles för stort defensivt ansvar för att kunna ha chansen till att vinna poängligan i år. Då ligger nog både Hanzl, Dahlén och Pettersson bättre till om den ska vinnas av en Timråit.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rico01: Om Jörgen Jönsson får rätt, då är det ett tecken på att han är i en klass för sig själv. För den tippningen känns onekligen osannolik på förhand.

Sv: Apropå nånting...
Rico01: Jag tror på Jonte som poängbäst i Timrå iaf. Han är en sådan jävla poängmaskin. Alla säsonger han spleat i A--laget har han vunnit den interna poängligan(5ggr) och det lilla smakprovet vi såg mot Leksand visar att han onekligen håller riktigt bra även på SHL-nivå.

Tror att skador/hjärnskakningar blir det största hotet

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer