Rico01: Jag tror på Jonte som poängbäst i Timrå iaf. Han är en sådan jävla poängmaskin. Alla säsonger han spleat i A--laget har han vunnit den interna poängligan(5ggr) och det lilla smakprovet vi såg mot Leksand visar att han onekligen håller riktigt bra även på SHL-nivå.
Tror att skador/hjärnskakningar blir det största hotet
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tror att skador/hjärnskakningar blir det största hotet