Så drar serien äntligen igång. Vore skönt med ett gäng segrar i början då det är en del lag som inte fyllt sitt lag ännu och inte spelat ihop sig. Så lämnar vi ett gäng i botten direkt.
{9037}: Jag håller Frölunda som favoriter till guldet i år. Och att möta dom borta i en seriepremiär, inför en fullsatt hall!! Ja då får vi se om laget har skött försäsongsträningen!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer