Rico01: Man hade kunnat önska lite bättre effektivitet från Timrå. Vi dominerar spelet fullständigt men uddamålet på tavlan och en kavalkad av brända målchanser.
{297}: Tycker vi spelar lite väl runt och omständigt. Avsluten uteblir. Hade hellre sett att man skickar några fler puckar på mål. Men skönt för Lander att göra mål!
{297}: Vi håller på och försöker lägga lobb-pass genom spelare. Klart det inte funkar för det mesta men det behövs inte mer för att vinna över sånt här motstånd. Gäller att ställa om till Frölunda.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.