+ 4
Inlägg: 2372525
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Exakt, vi såg hur det gick för han Gustav Nielsen, gjorde några jätte fina matcher i SHL, gavs ett större ansvar i HA och krackelerade totalt under press, lånades ut till Almtuna, sen gick han till Västervik som lånade ut han till Vimmerby, fungerade inte alls nånstans, lirar nu mera i Hudiksvall sedan några år tillbaka.
Sv: Apropå nånting...
Shl 22/23:
Plats 1 till 12: Valfri ordning på lag
Plats 13 Timrå
Plats 14 HV
Kval: Timrå HV 4-2
Plats 1 till 12: Valfri ordning på lag
Plats 13 Timrå
Plats 14 HV
Kval: Timrå HV 4-2
+ 4
Vid ett tillfälle så stoppade han en 2 mot 1 med en bra fysik vid offensiv blå. Ett annat tillfälle la han en rejält fin macka som hade kunnat blivit mål. Snyggt sådant också. Han har hockey i sig.
Anton Fahlberg t ex vet jag ej om han kommer få spela något denna säsong.
Leon Häggström, om han nu fortsätter att vara konsekvent i j20, kan eventuellt hoppa in i några A-matcher. Fysisk spelare.