Kanske någon länkat till svenska fans tippning redan men jag drar iväg den ändå. Timrå tippad 11a. Intressant att läsa en kommentar från, vad det verkar, en nordamerikan som vill ha Lander tillbaka till Edmonton.
LHC och HV71 ska vi definitivt kunna vara med och plocka poäng mot, förhoppningsvis även Växjö, men jag tror man får ha lite is i magen dom första omgångarna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Intressant att läsa en kommentar från, vad det verkar, en nordamerikan som vill ha Lander tillbaka till Edmonton.