tjobba: Ska bli kul att se Timrå möta riktigt bra motstånd såhär direkt i premiären. Frölunda har sett starka ut på försäsongen, men hoppas såklart vi kan bjuda upp till en riktigt bra match!
Labban: Om jag inte minns fel leder Frölunda försäsongsstatistiken tillsammans med oss. Så det blir två lag som inte har förlorat på länge som möts. Tror som sagt på en riktigt bra och spännande match som vi förhoppningsvis kan vinna!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.