Sputnik: Nåja kanske lika bra att Hanzl är borta. Annars kanske man fått för sig att vara lite positiv trots allt. Lika bra att ställa in sig på stortorsk imorn. Kanske bräcka förra säsongen och börja med en 13 matchers försluststreak när vi ändå är igång.
Ångest är ingen känsla, det är en livsstil och kronisk åkamma för en Timråit.
Sputnik: jag tippar 3-1 till Frölunda, men med lite flyt så ska vi kunna rycka nån fjäder ur indianskruden! En poäng, då blir det en stor whisky efter match! 😁
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ångest är ingen känsla, det är en livsstil och kronisk åkamma för en Timråit.