Imorgon är det dags, det vi har saknat efter ett uppehåll som tog längre tid än vanligt känns de som; Dahléns första match i SHL.
Från och med imorgon så spelar matcherna roll, går det skit så får vi hoppas att det inte blir nå "Vi måste sätta försvarsspelet" vi får höra under hela grundserien.
Imorgon bevisar JJ att han faktiskt kan hålla igen därbak.
Backarna totalt stänger igen anfallen i egen zon
Våra forwards får deras målvakt att tappa räkningen med hur många puckar han kommer att släppa in.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Från och med imorgon så spelar matcherna roll, går det skit så får vi hoppas att det inte blir nå "Vi måste sätta försvarsspelet" vi får höra under hela grundserien.
Imorgon bevisar JJ att han faktiskt kan hålla igen därbak.
Backarna totalt stänger igen anfallen i egen zon
Våra forwards får deras målvakt att tappa räkningen med hur många puckar han kommer att släppa in.
FORZA TIMRÅ!