sargad: Hoppas man slipper se 3 solklara indianare redan de första 10 perioderna i alla allafall. Hade varit mysigt om vi kan visa upp ett rejält och stabilt spel över hela isen och inte bara få chippa ut pucken för att få luft. Tror vi kommer ha en Lander som borrat ner skallen och bestämt sig. 3 pinnar skall tas med till medelpad!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tror vi kommer ha en Lander som borrat ner skallen och bestämt sig. 3 pinnar skall tas med till medelpad!