Andersson: Nej, inte idag. När vi har fullt lag, JA. Men ikväll saknas Hanzl och Wedin. Frölundas 3e och 4e ser, om vi ska vara ärliga, rätt så starkare ut, På förhand.
Känns jädrigt nervöst faktiskt, å andra sidan så blir det väl ingen halshuggning efter en eventuell premiärförlust borta mot sillstryparna i göttelabåårg...
Man hoppas att vi kan hålla ihop spelet, och att våra forwards kan sätta sina chanser, för det kommer vi att få.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.