Lätt att vara sur över domarinsatsen men 1-1 borta efter första perioden mot Frölunda där halva perioden spelades i BP är bra resultat.
Att det skulle se bra ut när firma Dahlén m.m. fick vända och vrida i offensiv zon var väl ganska väntat, men än så länge har ju defensiven hållit ihop bra också.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Att det skulle se bra ut när firma Dahlén m.m. fick vända och vrida i offensiv zon var väl ganska väntat, men än så länge har ju defensiven hållit ihop bra också.