Rytter: klart en modolojd kommer in och ska kommentera det när det går i motvind för oss. Du vet att ni går inte upp i år heller. 15 raka år i HA. Grattis till ett år till!
{9037}: Rytter är de väl inget fel på och han sa ju bara sanningen, ska du lacka gör de på vårt spel, vi tar enormt mycket dumma utvisningar de borde ju alla se, vi sätter oss själva i skiten.
Ja jag sitter och ser matchen eftersom jag tänkt följa er satsning då jag gillar lag som bygger på hemvändande stjärnor. Om du tror att jag är här för att jävlas då tror du fel.
Matchen diskuteras inte på annat ställe än här så då är det väl inte konstigt att man skriver i er bok, eller?
Lustigt att du väljer mitt inlägg av alla andra som har samma åsikt. Säger lite om din inställning.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.