Korkat och slarvigt av Wall-E, men frölundaiten borde fan fä matchstraff för idiotiskt agerande. Kollar bakåt flera ggr, ser att han har en spelare i ryggen...och då bestämmer han sig för att dra en stoppsladd 2 meter från sargen?
Många lärdomar att dra av den här matchen. Disciplin det första. Är det 3 utvisningar i offensiv zon?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Många lärdomar att dra av den här matchen. Disciplin det första. Är det 3 utvisningar i offensiv zon?