1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2374959

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det hade vi inte tyvärr, kan inte se en match där vi hade över 4500+ på plats, det varierade mellan 3800-4200 på plats, inte dåligt men inte bra heller, skulle säga hyfsat, men vi hade ju inga ”stjärnor” i laget på den tiden heller, nu är det annan krut i truppen som kommer dra folk till arenan! ;)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tikarn97: Ah ok, hade för mig vi hade nån/några matcher i början där kring 5000 pers. Men som du säger. Det krävs lite "stjärnor" för att locka folket, att känna att vi kan utmana om en vinst i allafall. Då hade vi ju inte ens Jonte som ensam posterboy. Jaalaasvara var vår artistskatt-spelare liksom. 😂

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer