1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2374973

Sv: Apropå nånting...
Tikarn97: Ah ok, hade för mig vi hade nån/några matcher i början där kring 5000 pers. Men som du säger. Det krävs lite "stjärnor" för att locka folket, att känna att vi kan utmana om en vinst i allafall. Då hade vi ju inte ens Jonte som ensam posterboy. Jaalaasvara var vår artistskatt-spelare liksom. 😂

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Fan vad gött det ska bli att få gona ner sig framför LHC-SAIK ostört ikväll förresten (ingen Timråmatch som går före), av två anledningar:
1. Vi möter LHC nästa match och blir kul att se vad man ungefär kan förvänta sig.
2. Köra Rattie-vision fullt ut, och kunna hitta skillnader/likheter med hur han spelade/samspelade förra året.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer